ب
-
بازاری، محمد علی
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک با در نظر گرفتن تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
-
بهپور، الهام
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
بهپور، الهام
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
بهپور، الهام
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
بهپور، الهام
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
-
بهرام زاده، محمد رضا
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
بهرام زاده، محمد رضا
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
بهرام زاده، محمد رضا
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
-
بهرام زاده، محمد رضا
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
-
بهرام زاده، محمد رضا
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
-
بهرام زاده، محمدرضا
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
بهرام زاده، محمدرضا
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
-
بهرام زاده، محمدرضا
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
بهرام زاده، محمدرضا
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
بهرام زاده، محمدرضا
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
-
بهرام زاده، محمدرضا
بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
-
بهرام زاده، محمدرضا
بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
-
بهرام زاده، محمدرضا
بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزشهای ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
-
بهرامی، رضا
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
بهرامی، رضا
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
-
بهروزیه، زهرا
بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
-
بیاتی، محمد مهدی
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
ح
-
حاجی اربابی، فاطمه
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
ذ
-
ذبیحی، محمدرضا
بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
ذبیحی، محمدرضا
تاثیر بازاریابی محتوای دیجیتال بر بازاریابی دهان به دهان الکترونیک با در نظر گرفتن تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
ر
-
راستین پور، فاطمه
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
-
رحمان نژاد، محمد
بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
-
رضوی خبیر، حمیدرضا
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
س
-
سعادت علیزاده، مریم
ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفههای حکمرانی اداری با روش نظاممند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
-
سعیدذاکر، سیدمهدی
بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
-
سعیدی پور، مریم
مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
ش
-
شکفته، راحله
تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
ص
-
صبور اسماعیلی، نوشین
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
-
صفریان سینی، رضا
تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
ض
-
ضرغامی، علی
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
ط
-
طالبی، محمد
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]
-
طاهرپور، هادی
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
طاهرپور کلانتری، هادی
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
-
طاهرپور کلانتری، هادی
تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
غ
-
غیور باغبانی، سید مرتضی
تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
-
غیور باغبانی، سید مرتضی
بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]
ف
-
فرخ، زهره
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
ق
-
قاسمی پاشا کلائی، طاهره
بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
-
قاسمی نوقابی، مریم
بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزشهای ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
گ
-
گلچین، فرحناز
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
م
-
مدبری، ایمان
نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
-
معمارباشی، سبحان
بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
-
مکرم دری، محمد جواد
بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
-
ممتازاسلامی، وجیهه
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
-
ممدوحی، مجید
نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
-
منیری، مهدی
نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش آموزان دختر هنرستانهای فنی و حرفه ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
-
مودتی، محمد
رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
-
میبدی ثانی، علیرضا
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
-
میرزاده، احسان
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
ن
-
نجاری، رضا
مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
-
نجاری، رضا
ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفههای حکمرانی اداری با روش نظاممند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
-
نورمحمدزاده، نازنین
رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
ه
-
هادی زاده، علی اصغر
تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
-
هادی زاده، علی اصغر
بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
-
هادی زاده، علی اصغر
بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
-
هادی زاده، علی اصغر
تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
-
هادی زاده، علی اصغر
بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد