نمایه نویسندگان

ب

  • بازاری، محمد علی تاثیر بازاریابی‌ محتوای دیجیتال بر بازاریابی‌ دهان به‌ دهان الکترونیک‌ با در نظر گرفتن‌ تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]
  • بهپور، الهام نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • بهپور، الهام بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • بهپور، الهام تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • بهپور، الهام رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
  • بهرام زاده، محمد رضا نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • بهرام زاده، محمد رضا بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • بهرام زاده، محمد رضا بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
  • بهرام زاده، محمد رضا رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
  • بهرام زاده، محمد رضا تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • بهرام زاده، محمدرضا تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • بهرام زاده، محمدرضا تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]
  • بهرام زاده، محمدرضا بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • بهرام زاده، محمدرضا نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • بهرام زاده، محمدرضا بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • بهرام زاده، محمدرضا بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
  • بهرام زاده، محمدرضا بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
  • بهرام زاده، محمدرضا بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]
  • بهرامی، رضا بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • بهرامی، رضا تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • بهروزیه، زهرا بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]
  • بیاتی، محمد مهدی بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]

ح

  • حاجی اربابی، فاطمه نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]

ذ

  • ذبیحی، محمدرضا بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • ذبیحی، محمدرضا تاثیر بازاریابی‌ محتوای دیجیتال بر بازاریابی‌ دهان به‌ دهان الکترونیک‌ با در نظر گرفتن‌ تاثیرات [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 119-138]

ر

  • راستین پور، فاطمه تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]
  • رحمان نژاد، محمد بررسی رابطه بین گرایش کارآفرینی با عملکرد بنگاه به واسطه رسانه های اجتماعی و روابط مدیریتی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 85-101]
  • رضوی خبیر، حمیدرضا تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]

س

  • سعادت علیزاده، مریم ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی اداری با روش نظام‌مند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
  • سعیدذاکر، سیدمهدی بررسی تاثیر شخصیت کارمندان و دلبستگی به جریان کار بر رفتار مشتری مدارانه با نقش میانجی تعهد سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 1-15]
  • سعیدی پور، مریم مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]

ش

  • شکفته، راحله تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]

ص

  • صبور اسماعیلی، نوشین نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
  • صفریان سینی، رضا تحلیل تاثیر ارتباط بین کارکنان و مشتریان بر تبلیغات شفاهی مثبت از طریق رضایت مشتری [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 93-107]

ض

  • ضرغامی، علی تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]

ط

  • طالبی، محمد بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]
  • طاهرپور، هادی بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • طاهرپور کلانتری، هادی رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]
  • طاهرپور کلانتری، هادی تحلیل نقش ارزش ادراک شده در رابطه بین رفتار شهروندی و رضایت مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 38-52]

غ

  • غیور باغبانی، سید مرتضی تاثیر برند دانشگاهی بر وفاداری دانشجویان با نقش میانجی اعتماد و رضایت [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 19-37]
  • غیور باغبانی، سید مرتضی بررسی تاثیر مدیریت کیفیت بر عملکرد با نقش میانجی دوسوتوانی سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 102-118]

ف

  • فرخ، زهره بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]

ق

  • قاسمی پاشا کلائی، طاهره بررسی رفتار شهروندی و رفتار مشارکتی مشتری بر ارزش ادراک شده و رضایت مشتریان (مورد مطالعه: مشتریان رستوران های شهر مشهد) [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 126-142]
  • قاسمی نوقابی، مریم بررسی رابطه بین ابعاد خلاقیت محصول جدید با قصد خرید به واسطه ارزش‌های ادراک شده (مورد مطالعه: مشتریان لوازم خانگی اسنوا) [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 139-148]

گ

  • گلچین، فرحناز نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]

م

  • مدبری، ایمان نقش مسئولیت اجتماعی شرکت در رابطه بین شهرت برند و ارزش ویژه برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 40-55]
  • معمارباشی، سبحان بررسی رابطه بین رویکرد اجتماعی شدن مصرف کننده و درک اجتناب از تبلیغات با میانجیگری نگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی در مشتریان دیجی کالا [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 56-74]
  • مکرم دری، محمد جواد بررسی رابطه بین بازاریابی داخلی با قصد جابه جایی کارکنان به واسطه عجین شدن با کار، مربی گری مدیریت و رضایت شغلی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 49-67]
  • ممتازاسلامی، وجیهه نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
  • ممدوحی، مجید نقش افراد تاثیرگذار در شبکه های اجتماعی بر قصد خرید مشتریان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 88-111]
  • منیری، مهدی نقش میانجی انگیزه پیشرفت در رابطه هوش هیجانی با عملکرد تحصیلی در دانش‌ آموزان دختر هنرستان‌های فنی و حرفه‌ ای [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 53-65]
  • مودتی، محمد رابطه بین برندمحوری و عملکرد برند بواسطه نقش میانجی جامعه هواداران برند [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 108-125]
  • میبدی ثانی، علیرضا تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • میرزاده، احسان رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]

ن

  • نجاری، رضا مدل سازی معادلات ساختاری رابطه حکمرانی ترکیبی با مکانیسم های خلق ارزش در آموزش و پرورش دشت آزادگان [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 16-32]
  • نجاری، رضا ارائه الگویی به منظور شناسایی مؤلفه‌های حکمرانی اداری با روش نظام‌مند و بررسی رابطه آن با ارتقاء سلامت سازمانی [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 33-48]
  • نورمحمدزاده، نازنین رابطه تبلیغات دهان به دهان الکترونیک بر ماهیت اعتماد و مقبولیت اطلاعات در بازاریابی دیجیتال محصولات صنعت دام و طیور [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 21-39]

ه

  • هادی زاده، علی اصغر تحلیل جایگاه سرمایه اجتماعی در رابطه بین بازاریابی داخلی و کیفیت خدمت [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 1-20]
  • هادی زاده، علی اصغر بررسی رابطه فرصت های فناورانه با تصمیمات بازاریابی کارآفرینانه به واسطه انگیزه کارآفرینی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 75-92]
  • هادی زاده، علی اصغر بررسی رابطه بازاریابی رابطه مند آنلاین با رضایت به واسطه اعتماد آنلاین [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 1-18]
  • هادی زاده، علی اصغر تحلیل نقش بازاریابی داخلی در ارتقای کیفیت محصول بر مبنای مدل معادلات ساختاری [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 66-87]
  • هادی زاده، علی اصغر بررسی رابطه بین ثبات برند، شخصیت برند و خودانگاره برند با قصد خرید و وفاداری به برند [دوره 3، شماره 1، 1402، صفحه 68-84]